Kuharske prismodarije







Leto 2015 se bo kmalu izteklo. Sem in tja me kdo pobara, če sem v tem času sploh počela kaj pametnega.
Ja, sem!
Pisala sem novo knjigo!

Knjiga za babice in vnuke Kuharske prismodarije za pobalinčke in
babice- skupaj z recepti za njihovo skupno sukanje ob štedilniku in tudi sicer- je pravzaprav nastajala več let. Idejo zanjo so mi dali vnuki - kdo pa drug! 

Tisti, ki so besedila že prebrali, pravijo, da so zelo dobra. Verjamem jim in tudi zato si želim, da knjiga v prihodnjih mesecih izide.

A, ne bojte se, ne bom vas spravljala v zadrego s prošnjo, da mi knjigo natisnete in sponzorirate. 
:-)
Bom že zmogla, saj ne bo prvič. 

Z zadnjo knjigo mi je celo uspelo, da je postala uspešnica (Ogenj, rit in kače niso za igrače), morda bom imela srečo tudi tokrat.

Vas, ki berete te vrstice, bi prosila le za praktično pomoč: v knjigi je kar nekaj preprostih receptov, ki se jih lahko družno lotijo vnuki in babice, pa bi bila vesela, če bi mi lahko predlagali fotografa, ki bi znal na primeren, zanimiv in posrečen način ''ujeti'' recepte v fotografijo.
Vem, da vsak nima roke za takšne podvige, tistega, ki jo ima, pa žal ne poznam.

Od srca vam hvala za pomoč, lepo vas pozdravljam in vam želim uspešno in hrustljavo leto 2016.
Milena Miklavčič

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti