Poletje se končuje, pred nami so nova doživetja









V zadnjih dneh ste me mnogi poklicali v želji, da me povabite v svojo družbo. Ne le na pogovor o knjigi - tudi na klepet o tem in onem, kar ''smo pozabili vprašati starejše, pa bi jih morali, dokler so bili še živi''.
Včeraj se je klicateljica opravičevala, da ji je bilo ''tako zelo nerodno poklicat''.
Nikar!
Na tem mestu želim reči, da se vabilom zmeraj odzovem. Ne glede na to, a me povabijo starejši, kmečke žene, knjižnice, psihoterapevtske skupine ali mladi. Recimo na TEDx v Sevnico, 22. 9.
Je še kaj lepšega, kot preživeti večer v prijetni družbi, za piko na i pa slišati še kakšno zanimivo, novo zgodbo?


Pišite mi na jutri2052@gmail.com
ali pa me kar pokličite na 064 110 466.

Pa se vidimo!
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti