ONA 365





 ONA 365

V torek, 6. marca, sem doživela nepozabne trenutke. Izmed več kot 50 pomembnih žensk Slovenije so me izbrali med 12 najbolj izstopajočih leta 2017.

V neizmerno čast mi je bilo, da sem – med drugim- stala zraven Mojce Senčar
Koliko žensk je rešila z Evropo Donno? 

Nešteto. Pred 37 je tudi sama zbolela, zato še toliko bolj razume, kako pomembno je, da hodijo ženske na redno kontrolo prsi. Srce me pa boli ob misli, da se ji je bolezen ponovila...

Še ena izjemna ženska je stala poleg mene: doc. dr. Karin Writzl. Človeka preveva globoko spoštovanje ob misli, kakšni ljudje živijo med nami, mi pa o njih bolj malo vemo. Ob njima sem se počutila majhno in neznatno....


Vsak ima pravico do svojih favoritov, mar ne?


Pred mojo predstavitvijo, na 54,15 minuti je napovedovalec dejal:''Z zgodbami, iz katerih rastemo, tudi umremo.''


Danes, ko je svečani dogodek za nami, sem vesela tudi misli, v katero sem strnila svoje delo:«Knjiga Ogenj, rit in kače niso za igrače je že danes dosegla svoj namen. Spodbuja ljudi, da se začenjajo več pogovarjati, zlasti znotraj družine. Da se razgrinjajo nekatere družinske skrivnosti, da se razkrivajo vzorci, ki smo se jih nezavedno navzeli in bi lahko- če jih ne bi poznali – usodno zaznamovali življenja tudi mlajših generacij.«


Na prireditvi so bila tudi tako imenovana znana imena. Ne, ne, nisem se pogovarjala z vsemi, le s tistimi, ki so prišli do mene in so mi povedali, da so knjigi prebrali. Da sta jim dali misliti. 
Na splošno je obveljala trditev, da Ogenj, rit in kače niso za igrače (oba dela) berejo tudi tisti, ki sicer nobene knjige ne vzamejo v roke.

Je za nekoga, ki piše, še kaj lepšega slišati?
Ni.

Veste, ni lahko pisati, a prepričati ljudi, da je napisano vredno prebrati, je najteže!


Morda sem že malo pozna, vendar: tik pred vrati je 8. Marec (do Materinskega dne je na srečo še dovolj časa): podarite si ti dve knjigi. Morda se bosta dotaknili tudi vas in vaših bližnjih.

LAHKO JU NAROČITE NA POVEZAVI  
https://goo.gl/1qx5mf

 




Komentarji

  1. Milena, čestitam.
    Veliko nevidnih zidov je pred nami ženskami, enega ti je uspelo razbiti.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti